Seg dag.

Imorse var vi iväg på hemligt uppdrag. De va mysigt och jag hoppas på det bästa även här, då det inte är samma sak som förra uppdraget vi va på.

Annars så har jag jobbat även denna dag.  Blir snart trött på att jobba så mycket som jag gör! Jobbar för mycket!! Men oj vad pengarna kommer sitta fint sen när de kommer in på kontot!

På tal om något annat har pappren kommit från universitetet nu och jag har fått min litteraturlista. Jobbigt att inga böcker fanns inne på bibblan då det blir liiiite dyrt att köpa alla böcker. För aldrig i livet att jag kommer köpa alla böcker till varje kusr. Nej nej inte en chans!!!!! Då kommer det inte bli många ören kvar till annat kul som vill hinnas göras i pluggpauserna.

En annan sak.. Skulle fått ett nollningsschema men tror dock inte att jag fick med något då jag inte hittar något som ser ut som ett schema. Lite trist. Men det får lösa sig på något sätt :D

Nu ska jag göra annat. Väntar fortfarande på besked.. Jag vill veta nu!!

+ att jag ska göra om min söta design som är från i höstas.. mys på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0