Mat bok.

Köpte mig en liten bok för ett tag sen, eller ett block kanske man kan säga att det är. Ett block jag tänkte göra till min lilla receptbok. Där jag kan skriva in och klistra in recept i som jag tycker ser och är mumsiga. Har några recept i den än så länge, men mer hoppas jag att det blir med tiden.

Annarshar jag och älsklingen kört ikapp med det första ljuset i adventsstaken. Fixade till den idag eftersom vi köpte den i söndags tror jag, så har det inte riktigt blivit av, för i söndags var det pluggtime för min del. så nepp då blev det inget gjort. Men nu är den nere i rätt fa inför nästa söndag. Får mysa med ett till adventsljus när vi kommit hem från pappa. För på fredag för vi nämligen några mil söder ut. Hem till pappa och fru för att hälsa på. Är julmarknad och masa, hur mycigt som helst! Sen ska vi nog ta en tripp till Tibro för att gå på en möbeloutlet, ska kolla in en hylla där och se om den är något att ha. annars har jag även siktat in mig på såna där "prydnads bokstäver". Skulle vilka ha dom på sänggaveln.. Men vi år se om plånboken tillåter :D Gött i alla fall att vi sparar in 2-3 dagar på mat i helgen. Nej så får jag inte säga men det ska bli skönt att komma bort lite.

Nu ska jag ta narit en riktigt slappdag idag. Å så hoppas jag att Sofie kommer imorgon, ska hjälpa henne o plugga lite. Men bara om hon mår bra. :D

Natti mina troll! :P


Jag idag, inte för att jag rörde dammsugaren, jo de gjorde jag visst de! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0