Så dags.

Nu  ha jag kollat på Beck!
Fy för kvinnomisshandlare! Är det något jag verkligen hatar så är det folk som gör illa andra människor. Inta bra män som gör illa kvinnor. Utan människor som gör illa andra på alla möjliga sätt. Både fysiskt och psykiskt!
Jag var att ordet hata är ett väldigt starkt ord och jag kan inte säga att jag hatar något specefik person. Men som jag har skrivit, alla som skadar någon på ett eller annat sätt. Kan inte ens tänka på det. Det finns liksom inget ord jag kan sätta fingret på som kan beskriva det. Det är bara så hemskt, fruktansvärt, sjukt, ja!

Nej nog om detta. Eller det kan aldrig bli nog. Men jag ska kunna sova och komma pigg till skolan och klara av 1 timme och 15 minuters matte klockan 8 imorgon. Så god natt gott folk, eller ni få som läser om mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0