Jag tror inte att det är sant!

Snart åker du i soptunnan och jag skaffar mig en ny!
Klanten har gjort det igen! Klippt av sina ögonfranser med den där förbenade ögonfransböjaren! Jag hörde det där ljudet och jag brister ut i ett gnälligt, "neeeej inte igeeeeeen!... :(" Men men, heter man Sofia och är född till en kllant så var det väl inte någon större förvåning. Eller hur? Haha. Skratta åt mig ni bara. Eller du Anna. Jag vet att jag har gjort din dag nu :D love u! <3

Nej nu snart bär det av för att leka mors grisar och hoppa runt o leka grodor.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: annis

HAHA, neeee stackars lilla krabbis!! men du har rätt, jag skrattar, hahaha. förlåt men du är så gullig:$:D <3

2009-06-19 @ 13:47:08
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0