Aj aj aj SoffanProppanDottan...osv...

Jag är i Storbrittanien..? Anna är allt bra konstig hon. Hon trodde att min rubrik löd så nämligen. Förvirrad tant de där.. Men aja.
Sitter i alla fall i skolan nu. Efter att nästan ha kommit försent då jag låg kvar i sängen 25min innan vi började. Ej iordning eller nått så fick jag KUTA upp ur sängen för att ge mig av till skolan i räserfart. Och jag hann! Tro det eller ej :)
Annars så har Sophie och jag ett litet balbekymmer.. vi vet nämligen inte när vi ska hinna köpa oss våra balbiljetter.. AHHHHHHH! borde gå o ringa till Putte för o se om hankan ge mig pengar till den så jag har det. Om jag ska be Sophie att köpa dom till oss på måndag när inte jag är här.. Men vi får se :D

Puss hej, har snart redovisning i svenskan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0