Natten.

Blev en promenad med Kalle förut,
blev bara att gå och prata massa skit?
Ja, så sant så!
Han säger ju inte mycket vettigt den där människan alltså.
Nejnej, bara massa strunt.
Men vi var i alla fall ute i lite mer än 2 timmar.
Det var skönt.
Men vi satt och kollade lite på handboll också.
Eller det var egentligen basket,
men de har ju en boll, och använder händerna,
alltså är det handboll?
Hur svårt kan det vara?
Men nu är jag i alla fall hemm aoch ska lägga mig.
Fick ont i huvudet när jag kom in.
Kan det bero på att jag dricker väldigt lite om dagarna?
Svar ja, jag skulle tro det.
För jag är inte precis någon som häller i mig vatten om dagarna.
Lite vätskebristning på mig kanske?

Nej men nu ska jag sova, hod natt med er :)

Ingen som känner sig manad att fixa min blogg så den blir lite fin? (a' *blink-blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0