Nostalgi på högsta nivå, nästa.

Oh! Pappa spelade denna låt för mig igår. Jag hade tydligen nästan lyssnat sönder den när jag var lite yngre. Vå lilla hövding sjunger den, nämligen Roger Pontare. Det är pappas kompis som har skrivit texten och hans bror som har gjort musiken. De har skrivit några låtar till honom. Fick reda på hur det kom sig igår. De hade nämligen varit med i en tävling om att skriva en låt till honom som han skulle sjunga när Öresundsbron skulle invigas. Och då vann dom :D Så då pratade dom med honom och han ville att de skulle göra några låtar till honom för han skulle göra en ny skiva, så då gjorde dom de : ) Lite halvhäftigt tycker jag, erkänn, låten är rätt så skön ändå?! Lyssnar på den om och om igen och sjunger med, nördig som jag är! :P


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jo det är jag ;)

du måste testa den där sidan du också :D

sååå kul :D

2008-07-07 @ 12:21:27
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0