Ny dag, nya möjligheter.

Ännu en ny dag har nalkats och solen har gått upp.
Jag vaknade innan klockan ringde imorse.
Hejja mig, även om det bara var någon minut så.
Jag vaknade innan 8!
Hur ofta gör man det då.
Så jag kanske fick min sömn inatt i alla fall.
Somnade ju tidigt för att vara mig.
Eller, inatt fick jag sova 2 timmar längre än natten innan.
Somnade en timme tidigare och gick upp en timme senare.
Ändå kollade jag på två avsnitt av one tree hill innan jag somnade.
Och jag har kollat på två nu på morgonen.
Eller ett?Jag minns inte.
Aja, ska klä på mig någon smutsig jobbtröja.
Jag lyckas ju verkligen jääämt smutsa ner dom.
Och duktig som jag är tvättade jag inte dom igår?
VARFÖR?
Nej hej, nu ska jag fixxaa mig!
Jobbet kallar.

Efter jobbet:
STÄDA
PACKA
KOLLA PÅ OTH
(kanske köpa skor som jag kan jobba i)
ÅKA TILL PATRIC



Kom och fika hos mig vettja ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0