Måndag.

Nu har en ny vecka börjat, och jag jobbar inte en endaste dag! : )
Så om någon jag känner vill hitta på något med mig är det bara att hojta! :D

Lite halvdåligt väder verkar det vara också, men jag vet inte!
Det åskar och blixtrar i närheten har har jag hört. Så får se om det kommer hit också.
Men hoppas att det inte gör det!

Sitter hemma hos älsklingen nu. Han är och tränar med EMil men hoppas att han kommer hem snart!
Börjar bli lite halvhungrig också. Har bara ätit makaroner och kokkorv idag. Blev en förmiddag liggandes i sängen och kolla på tv. Orkade inte gå upp.

Sen ska vi nog hitta på något med Emil och hans tjej. Får se vad det blir för skoj då! : )
Nej nu får de ta och komma hem! För nu har de varit borta i 1,5 timme!
JAG VILL HA MAAT!

Men de låter som de slår i bildörrar utanför! hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: anna

hmhm, ja vet inte ? :) när vill / kan du? ;D

va ska du göra på midsommar föressten? :D

2008-06-17 @ 18:49:47
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0