Andra dagen i Oktober.

Och den blir det inte mycket av, mer än att;
 plugga lite på vinet
 läsa på lite till körlektionen sen
lägga in resten av Greklandskorten på min externa
 se om vädret tillåter att gå ut och fota lite mysiga höstbilder. vilket jag inte tror eftersom jag vill att solen ska va framme.
 Längta efter att åka till KD, ska fråga älsklingen om han vill dit imorgon. Vill köpa en tröja!!

Det är vad min dag kommer bestå av tror jag. + att jag ska ner på stan med mamma sen. Där ska jag;
Gå till banken och fixa lite saker
Gå till vårdcentralen

Puss puss nu ska kameran kopplas till datorn + externa så ska bilderna få rulla in lite sakta, för tid tar det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0