Personlig almenacka

Det är något jag ska klicka hem nu alldeles strax : ) Jag är verkligen i behov av en då jag får mer läxor nu än vad jag någonsin har fått!! Hur fasiken kan det vara så? Folk säger att sista året är det slapaste. Inte kan jag hålla med om det just nu inte. Men som en av mina lärare sa förut. Jag vet att det är mycket nu i början och det är bra om ni hänger med. Ni får ett stort försprång på kursen om ni är här. Det är mycket nu men blir mindre sen. Så snälla ni kan ju försöka. Ungefär så. Det var skönt att veta att han vet att det är mycket! Men men, är ju lite intressant i alla fall.

Annars då så ska jag sätta mig och göra mass läxor nu!! Fy blä usch vad jobbigt det kommer bli. Men sen ska jag åka med mamma till coop och så får vi se om jag kommer till Örebro till bästa Jacob imorgon eller inte. Hoppas lite på det men har han en tjej lite på G eller liknande kan ju inte jag hindra honom. Men jag kan ju alltid följa med och godkänna henne? Det är väl inte fel?

Puss!!

Kommentarer
Postat av: hanna

ja vi har ju jätte mkt nu ju :S :/ hoppas verkligen de blir lugnare snart!!

2008-09-01 @ 21:10:37
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0