Eget tryck.

Vad kul det skulel vara att designa barnkläder. Elelr i alla fall rita tryck som kan vara på dem. Det ska jag testa nån dag :) Så nu sitter jag här och försöker komma på söta filurer som kan pryda en liten bebis-body. Har ni något förslag, ni mina många jätte läsare? :P

Annars så har jag fördrivit min tid med att sitta vid datorn när min man har jobbat. Fixat och trixat med våran film som ska vara klar den 16e. Det blir den ska ni se :) Då är det bara boken kvar.. Hur går det med den? Ja du jag har ingen aning. Men det har Sophie.

Imorgon blir det heller inget lov för mig då jag ska ta igen praktik. Kuligt kuligt. Hoppas jag inte svälter bara. Blir att ta med sig frukt. Men grattis. Nu kom mannen hem, en timme efter att han slutat jobba? Hur kan de ske? FRÅGESTUND!!

Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅÅ love you. haha. ska aldrig släppa taget då min mys krabba! <3 puss o kjam.

2009-04-07 @ 23:15:11
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0