"Oh vad det kliar på bröstet!"

Pratade om fusk idag på våran jätte seriösa lektion. Någon brukade skriva på sitt bröst och låtsades att det kliade och kollade in under tröjan. Knepigt tyckte jag. Men jag är väl för knäpp får sånt antar jag.

Annars så funderar jag på att tröstäta lite då jag är sjukt trött och har massa plugg tills på torsdag. Jag känner mig galet stressad och skulle bara vilja ha kväll och mys under en filt till en romantisk film. Åh vad jag älskar att drömma mig bort. Borde inte ens skriva detta.. Men allt är bättre än plugg. Nej nu ska jag sluta tänka på mat. Har äggsmak kvar i munnen så mår nästan illa. Nu blir det att skriva projektrapporten. Nästan helt klart.

Hanna och jag har suttit och pluggat sen 4!! Och vi kommer verkligen ingen vart! Till matte provet som vi har imorgon fattar vi ingenting och till stinas arbete och till mitt alkohol prov vet jag inte hur de går. Om jag fortsätter som jag gör nu så är nog stinas arbete snart klart. Matten får nästan gå som den går. Kanske gör mer sen eller hemma eller går upp tidigt imorgon och läser lite. Mattias prov ska jag också öva lite på. Ohh! Helt galet. Jag mår typ dåligt av de här!! Jag vill ha helg nu!!!!!! Kommer gå skit imorgon! Bara stinas arbete blir klart så är jag nöjd! Kommer inte kunna lära mig så mycket mer av matten idag känns de som. Provet är klockan 8 imorgon!! Hej då!

Kommentarer
Postat av: hanna

åå den bilden känner jag igen ;D blir så snart igen va? :p inte långt kvar tills matten nu :o

2009-04-27 @ 18:57:21
URL: http://hannal.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0