Tuppilaner :)

Kul att jag hade glömt bort hur man uppdaterade med bild från mobilen, men här kommer i alla fall bilden och texten som är från i förmiddags :D
Seriös-Anna och Tönt-Fia :P



Är i skolan och har servering nu :) anna och jag var ute och plockade tuppilaner förut, de va jätte fina :d men nu ska vi gå in och höra vad de är i all mat. De är jätte mycket folk som ska äta här idag. Så önska oss lycka till :) anna säger hej!!

Är i skolan och har servering nu :) anna och jag var ute och plockade tuppilaner förut, de va jätte fina :d men nu ska vi gå in och höra vad de är i all mat. De är jätte mycket folk som ska äta här idag. Så önska oss lycka till :) anna säger hej!!

Kommentarer
Postat av: annis

hahaha vi är så himla golliga. älska våra tuppilaner! finaste små buketterna. hiih. puss på dig min krabbis

2009-04-17 @ 15:28:29
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0