Lördagen bestod.. av julklappar.

Idag tog vi sällis med min mamma och "gubbe" till Bergvik för att kolla på julklappar. Fick några köpta vilket känns mycket bra. Sen så kommer min syster hit imorgon när hon har piggnat till efter dagens bravader så ska vi också kolla lite klappar.
Annars så värmer jag glögg till mig och min pojk så ska vi se på en film, Four Christmas. har ingen aning om ifall den är bra eller mindra bra, men de märker vi snart :D

Vi håller även på och rensar i avloppet i köket med lite propplösning. Efter många gånger med husliga kurer har det inte gett med sig så nu kör vi på frätande medel och hoppas på förändring!

Men nu blir det film, glögg och en eller två pepparkakor!

Sen så måste jag nämna att jag saknar mina flickor! Ni som har planerat myskväll med mig, gud så jag längtar. Om ni inte har en aning om vart vi ska vara får ni komma hit hela bunten om ni vill. Det finns både hjärterum och stjärterum som man brukar säga!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej du Sofia, jag står nog faktiskt över denna skiva men jag kanske kan få ett liveframträdande när vi ses nästa gång,som inte borde bli om allt för länge :)

2009-12-20 @ 10:53:17
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0