Kalas.

Åkte på kalas förut för min kusin fyller 23 år imorgon. Så vi firade honom idag i stället för imorgon. Det var mys. Hugo var med och min andra kusins hundar fick komma in och hälsa på honom. Kan bara säga att jag tycker såna där tillfällen är rätt så obehagliga. Jag myste med mitt kusinbarn och lekte lite också.

Sen så fick vi alla kusiner som va där kolla på såna där blommarragemang som vi ska ge till morfar. Vet inte om vi kom fram till något som vi ville ha men det blir nog med rosa rosor i, vita liljor tror jag att det var och något lila och blått. Den var superfin! Morfar är den nrsta för mig som någonsin har somnat in och lämnat denna underbara värld och flygit in i våra hjärtan. Jag kunde aldrig ana att det var så jobbigt som jag tycker att det är. Det är inte ofta jag kan hålla mina tårar tillbaka när vi pratar om honom. Men jag försöker, men de tränger på inifrån.. Åh min morfar! Jag älskar dig! Och du ska veta att du verkligen är saknad. Du blev inte gammal.. Det gö det hela så mycket värre.. Men vi vet att du har det bra nu. Våran ängel!

Kommentarer
Postat av: hanna

man saknar dom så himla mkt! :( <3 <3

2009-01-11 @ 21:05:48
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0