Till dig.



Ska jag vara ärlig så saknar jag dig superdupermegajättemycket!
Jag vill ha det som vi hade det förut.. Men jag börjar inse att det nog faktiskt inte kan bli så.. Men jag hade velat.
Tänk alla studer vi har haft tillsammans? Alla tokigheter vi har gjort under alla dessa år.
Vi har så många minnen. Eller jag har det i alla fall.
Kommer dels ihåg när du skrev några av de rader som är med i denna sång till mig. Just de raderna vill jag ge dig nu.. Nu på en gång!
Du är en av de bästa vänner jag någonsin har haft!!
Du har varit som en bror för mig under alla dessa år. Ett tag kom vi ifrån varandra men lika bra hittade vi tillbaks till varandra som första gången. Är det möjligt att vi ska kunna få det lite som det var förut.
Jag har en man och du har en kvinna. Vi är båda upptagna. Så långt är jag med.
Men vi skulle väl fortfarande ha varandra... Va det inte så?
Men allvarligt talt så vet jag inte. Jag vill ha dig kvar i mitt liv. Jag vill inte ha dig som luft omkring mig. Jag vill hellre ha dig som en sten. Något som man kan se, känna och veta att den finns där. Låter kanske konstigt. Men jag visste inte vad jag skulle skriva...
Men jag vill ha det som förut! Jag vill att vi ska kunna prata med varandra, vara nära varandra utan att jag tycker att det känns helt konstigt. Jag vill ha det avslappnat.
Men vad ska jag mer säga, jag vill ha dig! Då menar jag som en vän. Som en bror!
För innerst inne vet jag att jag älskar dig, det gör jag. För du betyder så mycket för mig.
Vad mer, jo jag kommer ihåg massa saker. Saker som kanske inte är lämpliga att säga. Men vi har haft det bra tycker jag. Även fast det ha gått upp och ner så har det ju löst sig. Vet även att du kanske inte tycker direkt samma saker som mig.. Det är jag medveten om.. Men nu har du, än en gång, fått veta vad jag känner. I mitt hjärta.

Du betyder <3







Några av massa massa bilder!

LOVE!



I can't help that I miss you like hell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0