Dålig människa.

Måste ge mig själv en smisk i rumpan! Har jag läst något idag, nej!
Har jag tänkt på böckerna, ja!
Men räcker det, nej!
Så nu ska jag smyga in i sängen, tända lite ljus, snura in mig i en filt och smyga fram min lilla godospåse!

Sen ska jag också klaga på mig själv över hur jädrans dålig jag är på att höra av mig till folk. Inte så där efter att de har hört av sig till mig. Utan att jag är dålig på att ta första steget om man nu kan säga så. Men jag är sjukt stressad nästan hela tiden. Om jag inte är stressad så är jag det egentligen bara att jag gömmer mig bakom en tjock mur och försöker att inte tänka på det. Vad resulterar det i då? Jo, att man vaknar med huvudverk, man har ångest och man vill bara gråta. Precis en sån dag har jag haft idag.

Och ni mina underbara vänner. Vad stora vi har blivit.
Madde, du är en söt butikspudding som går runt och är snygg! Säg inte emot!
Sophie gör det hon är bäst på, tar sönder kassabanden, rullnanden, va heter det? Och går runt och är lika söt som hon alltid är.
Lena, du har dina planer och jag hoppas och vet att du kommer klara det. Precis som du gör med allt annat.
Bea kör på samma spår som mig, fast i en annan ort och inte till lärare.
Anna, du är en stekig storstadsbrud somlängtar hem till underbara Degerfors, det vet jag :D
Hanna, jag vet att du vill och jag vill. Vi måste bara hitta en dag!
Madde: Jag vet egentligen inte vad du gör nu för tiden... :( Men pojkvän har du som du antagligen myser med :D

Nu ska jag gräva ner mig i sängen som jag nämnde. Kanske blir att gå till affären och köpa påfyllning sen. Handla måste vi i alla fall göra, eller jag..



Visst är vi heta!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill jättegärna träffa dig, snart!! :) du får säga till när du har det lite lugnare!! kanske någon helg! :):) saknar dig! <3

2009-11-26 @ 21:46:18
URL: http://hannal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0