Det snöar!

Eller det gjorde det i alla fall! Tyckte att jag såg små vita söta prickar flyga förbi mig i ögonvrån innan jag skulle gå in. Borde kanske kolla ut. För att se om det ligger nått vitt och fint på bakcen. Men det är väl inte så troligt.

Funderar även ganska så starkt på att byta min tråkiga design till något nytt. Vill nog ha en röd enkel och stilren sådan. Men men. Jag befinner mig just nu i en vintervila. Är jätte trött jämt. Konstigt nog. Men ska slänga på en film om jag hittar en bra. Äta upp min tomte och bara mysa. Ikväll kommer älsklingen hem efter en lång dag. Då ska det mysas till. Kolla på film är givet!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Okej :) Nej det vet jag inte :) Jag tror vi åker hem, det är kalas på lördag så :p

2009-11-04 @ 19:52:39
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hahaha OKEEJ! ;) Då skiter vi i att ta med något då :p

2009-11-04 @ 22:16:48
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0