Efter en sån där kväll då man har haft folk här.

Igår hade vi ju Sophie och Jimmy här på fredagsmyyyys. Då min pojke och jag stod för maten och värmen. Så vi bjöd på tacos, vi hade även lyxat till de lite så vi bjöd på varm tacofärs!
Sen så blev det mumsig äppelpaj som jag tydligen hade sockrat lite vääääl mycket. Men god var den för det. Och så blev det lite värmande te och lite gh spelande. Gissa vem som vann lite mer än de andra? Joho för tänk att det var jag! :) Patric börjar bli lite galen på mig! Kanske har jag lite av mitt gamla gitarrspeladne kvar i mitt blod. Mycket möjligt!!! :D

Men i alla fall! Nu ska vi ta tag i disken. Som vi inte orkade igår.

Här har vi diskat bort allt efter att ha lagat maten.



Inte lugnet efter stormen precis. Urkaburka vad hemskt!


Nu ska jag gräva ner mig i geggani köket.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Varm tacofärs var rena rama lyxen! ;) Men det var sista gången jag kom till dig din klagande lilla höna haha ;p Ser ut som jag lika gärna kunde ha diskat när ni satt och spelade gh :D

2009-11-09 @ 15:17:06
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0