Kvällen sällskap.

I helgen när syster var här kollade vi på Twilight. Första gången jag såg den och jag måste säga att det var grymt mycket bättre än vad jag hade trott! När den höll på att ta slut så ville jag bara se mer. Mer mer mer och mer!
Så den ska få göra mig sällskap inne i sovrummet sen och så hoppas jag att jag somnar till den.
Satt inne i sängen och skulle försöka läsa förut men kunde inte hålla ögonen öppna och klockan var inte ens 20:00! Helt galet. Så denna Sofia behöver nog lite mer sömn om nätterna. Funkar inte att sova så lite som jag gör. Lika bra att komma i säng så jag kan gå upp med Patric imorgon när han går iväg och läsa hela förmiddagen tills jag börjag 13:15 imorgon.

Nej nu ska jag se klart på "Sveriges fulaste hem". För sköna grabbar det där!


Kommentarer
Postat av: hanna

visst är Twilight bra! du måste se New Moon också!! :D

2009-11-23 @ 14:01:23
URL: http://hannal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0