Regnig söndag.

Idag har det regnat. Både här och i Karlskoga.
Klockan ringde 06:55 imorse, men jag snoooozade i 15min sen hoppade jag in i duschen. Klädde på mig och slängde i mig lite frukost. Pussade min sovand älskling hej då och gick bort till bussen. Kom till Kga vid halv 10. Kollade in M's nya lya sen mötte jag min Milla. Plus lilla prinsessan. Busade lite och gick en liten promenix. Sen bussen hem igen vid 11:40. Pappa och L plockade upp mig i Krhamn. Sen hem och här bjöd vi på mat, regnig promenad, paj+glass, film och vi fick en present <3

Nu på kvällen har jag fixat bilder från Grekland. Hoppas att de kommer snart! Nu kom jag på att jag inte kollade hur lång leveranstid det var. Men det kan väl inte va allt för många dagar? Aja de märks. Fotoboken jag skulle fixa här om dagen slutade i gegg! Programmet stängdes ner och jag orkade inte börja om. Suck. Får ta det nån annan dag. Nu ska jag hoppa i sängen. Imorgon blir det frullebuffe i skolan med Sofie och Bella. Samt prata massa plugg. Tenta om 8 dagar! Gör så att jag överlever denna vecka. Men en omtenta är faktiskt inte heeeela världen.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0