Söndag morgon!

Jg vaknade först av alla imorse. Då smög jag mig upp och satte mig i soffan och läste. Sen kom älsklingen utsmygandes helt halvdöd nästan :P Han började diska sen kvällsmaten igår.. Jag dukade fram frukost inne vid tven. Vi har fortfarande inget köksbord!!! STÖR MIG! Vill ha ett nuuu!
Sen när jag hade grejat klart gick jag in och väckte min söta syster! Sen dess har vi suttit och spelat tvspel.. Men nu ska jag läsa några sidor i min bok som jag knappt läst något ur nu i helgen.. Det får bli ikväll.. Måste även förbereda mig lite för imorgon. Min grupp skulle tydligen ha träffats i torsdags morgon. Jag trodde det var efter vi hade slutat. Jag var vaken sen 7 och vi skulle träffats 8:30.. Tyckte de kunde hört av sig.. Men icke sa nicke. Så jag ska va extra förberedd tills imorgon då vi träffas 8:30 igen.. Lyckad Sofia! Lyckat!
Får se om Patric kan slita sig från datorn snart. Hans tur att fixa mat tycker jag. Helst ikväll också!

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0