Systerysterbyster!

Har haft min lillasyster på besök idag! Vi har Lagat mat, tappat bort en krydda, sett på film, sjungit singstar och spelat gh! :)
Det har varit jättemysigt! Annorlunda när man inte bor med henne hela tiden som jag har gjort i 13 år! Så vi har haft det jättemysigt som sagt! Lär kidnappa henne fler gånger så hon får va hos mig! Ska även föröka slita min lite äldre lillasyeter från sin pojke nån helg eller vanlig kväll också så hon också får komma hit och mysa.

Men nu snart ska jag fixa nån stans att sova åt min lilla sötis. Eller så liten är hon ju faktiskt inte längre. Min trollunge som snart är lika gammal om mig :P


Tittade på Twilight för första gången med mina nya passionsfruktsljus och Gullan! <3



Kommentarer
Postat av: annis

mysigt ni verkar ha haft det :D

jaaa, men eller hur. eller så funkar det nog att bo i öret och pendla. då kan man ju kanske lyckas få nått extrajobb om man har tur också, och så är det ju lätt att ta sig hem:) ÅÅH, är verkligen sugen :D man kan nog få bra jobb :D

<3

2009-11-15 @ 10:06:39
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0