Ett år sen.

Ungefär.. Fick för mig att det var idag, va de inte det? Aja..
För ungefär ett år sen var det superbra väder, de bästa på hela veckan. Vi va tvugna att checka ut vid 12. Vi placerade oss vid hörnet av poolen så vi fick sool på oss nästan hela dagen. Vi badade och plaskade. Solen stekte och vi mådde gott. Vi duschade av oss nere i spelrummet och fixade till oss. Gick runt på staden och en sista sväng vid stranden och hamnen. Vi åt god club sandwich för sista gången och drack läsk. Vi satt i soffan och väntade på bussen och trodde att Jimmy och Patric skulle missa den. Men vi alla 4 kom med och fick en lugn flygtur hem. # av 4 hade lock för öronen, jag värst? Men hallå?!?! Sa jag lugn flygtur? Den va då inte lugn!!! Jag todde allvarligt att jag skulle dö. Men den historien har ni hört för många gånger. Så glöm att det var lugnt.
Vi tog oss en frukost (läs: bulle) och satt och mådde bra. Inte allt för bra. Trötta som svin eftersom vi landade vid typ, 2? Sen gick vi till ett hörn och deckade. Sen blev det flygbussen till centralen det de blev sova med huvudena på ett bord sen blev det frukost på bussen från donken. Och munkar från pressbyrån. Sov hur gott som helst nästan helav vägen hem från stockholm till karlskoga. Ohhh vad jag längtar tillbaka! Ta mig dit nu!

Urk så trött jag är! Flytt för mamma imorgon. Hoppas på KD på helgen. Massa tvmys. Får se hur det blir. Eller om de blir mys med mamma o dom i huset. Vi får helt enkelt se.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0