Najty!

Nu ska jag ta natten.
Är sista natten i mammas lägenhet. Imorgon flytar dom till hus. Utan mig. Jag blir utan rum. Utan säng (fast en extra säng) och allt. Men då har jag min egna lägenhet i Karlstad. Som jag har tillsammans med min mysiga sambo. Den är vår! Hihi så mysigt. Så idag har jag hjälpt till här hemma hos mamma. Packat massa och så. Nu är tillomed de sista sakerna från mitt rum nerpackat. Bara lite skräp kvar. Tar det imorgon. Som vanligt!
sista natten i min säng som jag fick när jag fyllde, 17? Jo jag tror att det va så. Den blir sen min lillasysters. Så som hon har tjatat!! :)
Så ska verkligen njuta av att sova en sista natt i den nu. Kommer sakna den! Tro mig. Hade ju seperationsångest från min förra säng. Haha!

Men nu blir det sängen. Blir nog lite internetglutt på nått tror jag. Pussilipusspussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0