Back on track.

Nu befinner vi ooss i Karlstad igen.
Blev en liten kortis hemma hos mamma i helgen, igen. Lördag till söndag. Helt lagom. Efter tentan i går åkte jag som sagt va hem till mamma. Helt utslagen så mina ögon var inte till mycket nytta då de bara slog igen sig under hela resan hem. Men väl hemma blev det eld i brallan för vid 6 ringde madde, (jag hade då kommit hem ca 20 i 6) och säger att hon kommer till mig vid 7 och att vi skulle börja knalla vif 10 över. Hoppa in i duschen med räser fart. Ut ur duschen och ja ni vet allt vad när man fixar till sig och så. Föna håret o platta och trippla, sminka mig och åt. Drack en cider och lyssna på techno. Madde rökte på balkongen under tiden jag segade mig. Väl klar, lite senare än vad vi hade tänkt så knallade vi bort till några från min underbara klass från min tid i gymnasiet, som slutade i jumi. Snyft. Där blev det lite ölspel och vattenpiperökning? Urk. Inget för mig, haha! Sen blev det taxi bort till Wickan som hade nyöppning och där träffade vi på Natta i garderoben. Sen blev det lite väl mycket dricka och väldigt lite dans med Sebban. Men det blev en tidig hemgång, trodde jag. Halv 1 ungefär lämnade vi Wickan bakom oss, Jossan, Madde och jag och gick till donken. Usch va vidrigt de va. Men jag åt. Lika bra. Sen skulle jag hem men jag knallade bort till Woodys och träffade Anna och blev bjuden på en shot. I mitt nästan tillnyktrade tillstånd. Så det blev lite dans och lite passivrökning. Men det var trevligt. Sen blev det viking sen soooova. Hur skönt som helst!

Men som sagt. Nu är vi i Karlstad i vår mysiga lilla lagom stora 2a. Så nu ska jag spela lite tv-spel när Patric grejar med ett skolarbete vid datorn sen blir det sängen för min del för imorgon börjar jag en ny kurs. Och Emma och jag ska även sluta äta godis imorgon, eller vi har en fri dag i veckan. Men all lycka till oss. Våra klasskompisar tror minsann att vi är lite beroende av socker. Men det har bara blivit så. För att fördriva tiden under föreläsningarna. Men imorgon blir det massa vindruvor! I like!

Men nu. Tv sen säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0