Denna vanliga rubrik, home again.

Är hemma från marken nu. Är trött som en gis och några kronor fattigare. Kom hem med bakplåtspapper och muffins/bull/småkaksformar och lite godis. Sen har även pengar gått åt till lite mat och en munk till mig och en munk till lillebror. Ja jag ser han faktiskt som min lillebror, lillebror nummer 2. För etta är den andra lillebroderns som är 2 år yngre än mig. Vi har varit "syskon" typ så länge jag vet. Min pappa är gift med hans mamma. Vi har legat i samma barnvagn när vi var bebisar så vad mer kan man säga än att vi nästan är som syskon. Förutom att han säker är ett huvud längre än mig, börjar få ganska mörk röst och r kaxig? :) But i like him! He's my littlebrother, always! :D

Kvällen kommer nog bestå i att slappa. Mamma vill ha med mig till Storfors på dans. en om jag hade vetat om det igår hade jag kunnat tagit med mig lite kläder från Karlstad och ett par skor. Känns lagomt hippt att gå ut i mina sletna tygskor. Och till på köpet har jag bara med mig tjocka långärmade kläder hit. Lyckat till max. Men borde faktiskt va hemm aoch läsa i min roliga bok. Kommer ingen vart i den för den är sååå tråkig!!

Lär märkas vad som sker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0