Hon!

Tänkte skriva några rader om min kära vän.
Hon är en av mina närmsta vänner men tyvärr så är vi inte varandra lika nära som vi har vart. Vilket jag tycker är synd. För oj så mycket vi har vart med om! Massa skoj! Och oj. Finns saker som vi inte ska nämna. Men haha! De sakerna går bara att skratta åt.

Och när min vän inte mår bra så vill jag förståss att hon ska må bra.
Vad ska man göra då då?
Antingen så kan man sjunga lite karaoke till låtar som har vart med i lilla melodifestivalen.
Eller så kan man äta wienerbröd och dricka must och bara flumma runt! :)
Eller så lagar man snabbmakaroner med bakan och blandar med den hemliga ingrediensen och har på massa ketchup! :)
Eller så ser man på en mysig tjejfilm och äter massa med godis och bara skrattar, eller gråter.

Jag vill bara att du ska må bra min vän.
Du ska vara den stora starkt lysande stjärna som du brukar vara!
Klättra upp. Låt det ta tid. Bara du kommer upp.


Älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Lena

aaew va goo du är gumman!!!

2009-09-04 @ 16:13:07
URL: http://leeenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0