Helgen

I helgen har jag varit hos Patric :D Kom dit i fredags efter att han hade jobbat. Hans mamma hämtade mig vid busstationen sen åkte vi och hämtade honom : ) Sen blev det hem o mysa!! : ) Myspys, blev nog mest att kolla på TV tror jag :P
Sen på lördan blev det till att sova ut, inte hade vi tänkt att göra ngt speciellt förutom att åka ringo med hans kompisar. Men eftersom det typ regnade hela natten så sket vi i o typ gå upp i tid så vi låg till 20 i 12 typ o sov :P Då blev det upp o äta frukost sen in o lägga sig i sängen på en gång och kolla TV : ) Sen helt plötsligt :O Så åkte vi till Karlstad med hans mamma och pappa : ) Kul men ändå så tråk, hade ont i huvudet och var så trött! Så jag nästan halvsov i bilen på vägen hem! Ojj vad skönt det var kan jag lova ; ) Men hemma blev det.. hmm, film och godis + ngt mer , ....  : /  I don't want to talk about it ! Aldrig igen! Godiset vi köpte kom ju inte till så stor nytta om man säger så .. : / Men det löste sig , men det känns ändå inte bra kan jag lova .. Du är mitt allt! <3
Sen idag så ställde vi klockan :D Men inte gick vi upp för det :P Utan vi sov en timme till :P Sen blev det frukost :P
Sen film och godis :D Sen var det visst fint väder så då åkte vi ringo med Chrille och Alex :D Va fan asläskigt att åka i båten! Men på ringon va det hur kul som helst att åka! :D Det vill jag göra om igen kan jag lova :D Roligare än Patrics gamla :P Kommer nog få lite träningsverk i mina kära arbar imorgon! :P
Efter att vi hade åkt gick vi hem och åt sen skulle jag typ åka hem : ( Tråkigt! Vill ju vara med Patric. Men det får vi nog vara snart igen! Menjag jobbar typ alla dagar nu i veckan, föruton onsdag och söndag! Så får se, ska kanske till Karlstad på onsdag :D

Tack för månadskortet T & B  :D Jätte snälla! Ni är bäst! (P's föräldrar)

Ha det super!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0