Ansjovisen+Krabban=Sant.

Igår blev det ferreperre hos Madde.
Anna och jag kom lite sent.
Och sen när vi kommer in så ser vi att alla är normalt klädda.
Vilket vi trodde att man inte skulle vara eftersom Madde hade sagt att man skulle vara utklädd.
Men icke!! De hade lurat OSS!! Bara OSS!!
Jahopp, vi blev lite arga för jag hade världens tantkläder,
typ iaf, jag lovar! Men Anna såg ju hyffsad ut!
Men det var inte så snällt tyckte vi. Och de andra som skulle komma
visste att vi blev lurade och massa!
Men kvällen blev bra iaf, bjöds på bål, tårta, sharader (stavning?) Singstar och massa skratt och flummsigheter!

Men nu har jag iaf kommit upp, försökte få i mig frukost förut, gick inte så bra! : (
Med tanke på att jag inte hade ätit någon mat sen igår vid 15 tiden så var väl inte det så konstigt.
Satt lite ute i solen på balkongen, visste inte att vi hade sol där vid lunchtid, men de hade vi :D
Fick i mig 3 små bett på en smörgås, en gurkskiva, ett glas vatten, (tvingade i mig), till slut fick det bli kräm.
Var tvungen att få i mig något! Men sen blev det sängen igen, hade så ont i huvudet och mådde pytonorm!
Där var det körslaget på tv. Så jag smällde i mig två bananer. Alltid något iaf.
Så nu blir det att hoppa i kläder och koka makaroner och göra sallad.
Ingen direkt lunch, men jag orkar inte göra något annat. Och det där känns som något jag skulle kunna få i mig.
Det är huvudsaken, :D

Ska nog försöka komma ut och gå lite sen, undrar hur länge Hanna jobbar idag?
Annars kanske hon vill med ut. Annars får jag gå själv. Det funkar lika bra det : )

Men ni brudar, ni kommer få igen!
Nu är det Anna och jag mot er!
Era små "bävrar"!!
*puss*

Ha de göttans-pröttans . <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha fyfan vilka slemproppar dom är!! :P

2008-04-20 @ 19:00:03
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0