Bilder från veckan.

Onsdag, på förmiddagen var det projektredovisningar. Så alla vanliga lektioner var inställda fram till lunch.




1. Sophie, som alltid är svår att få med på kort.
2. Madde :D
3. Hanna och Anna :D
4. Annabanna, min nya flickvän <3
5.
Sophie och Madde, bjöds på korv med
bröd i matsalen denna dag.
6. Hanna mumsar med på en korv.
7. Anna, mumsar på ett päron, för hon har fått för sig att korv är blä! :P
8. Hanna, skalar massa rotfruktiar .
9. Hanna och jag skar mkt grejer till min och bästastes wok som vi skulle göra
på torsdagen.
10. Sophie, hon kom och tog våra paprikor o gjorde som tänder.
11. Madde ser söt ut, säkert efter att ha snott chokladpelletsar :P


Fredag:
Vanlig dag i skolan, med hål = godis och yatzy.







1. Sophie, som sagt, hon är svår att få med på bild :P
2. Anna, :) tur vi har som "lyckas ha rast samtidigt"
3. Anna visade hur hon såg ut i sina glasisar :D Sötast i stan! <3
4. Sophie och hanna, på väg till kronis för att hansla godis :)
5. Jag, dags för yatzy :)
6. Sophie och Madde, ni får slå mig, men ja tycker den e söt :)
7. Mitt godis!!!
8. Hanna ville inte va med på kort.
9. Anna äter godis :D
10. Jag ;$
11. Var så fint väder så gick hem sen skulle jag ut med Hanna, och gå.
12. Redo för att gå ut.
13. Hanna, så söt <3
14. En vitsippa <3
15. Ett kort, nere vid sjon.
16. Ett kort, nere vid sjön.
17. Vid OK såg vi denna bil, de fick putta på den o rödljuset :P


Lördag, 18årsfest hos Madde.








1. Jag och Anna, vi gör oss iordning.
2. När vi fick reda på att de lurade oss så blev vi så här sura.
3. Johanna och Sophie, i vanliga kläder! :@ Johanna som skulle va sjörövare trodde vi, men icke!
4. Det bjöds på bål.
5. Anna, Hanna och Sophie.
6. Johanna
7. Madde, födelsedagsbarnet.
8. Det bjöds på tårta. Det var god!
9. Sofia och Helen.
10. Johanna, en annan.
11. Daniel sjunger singstar, syns kanske inte så bra, men han levde sig verkligen in i det.
12. Madde öppnar paket :D
13. ANNA <3
14. Daniel tyckte de va gott med chips.
15. Nån kille, och Amalia kanske hon hette..
16. Hanna ligger och gottar sig i soffan.
17. Sofia, vilken söt min :)
18. Jag ;$ ser ju ut som jag gör dock :P
19. Min egen drink jag kom på.
20. Hanna, hon och jag sjöng jätte mkt :)
21. Anna, haha så söt hon är :)
22. Anna-söt och jag sjunger :D Kunde inte sluta skratta åt henne.
23. Anna igen, så snygg!
24. Helen och Madde!

Söndag, segisdagen!



1&2. Min lunch, platta spagettissarr, isbergssallad, tomat, gurka, bajs, purjolök, fetaost, hemma gjord kebabsås och salladskrydda och ett glas vatten.
3. Jag, så söt så kanske. :S



Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha men du, inga hemska bilder sa jag ju!!!!!!!!! fysatan :P

2008-04-20 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0