Dvärglite.

Dagen idag har varit bra, hittills :D
Kul i skolan, som det brukar vara.
På hålet gick vi till Kronis och köpte godis,
som vanligt som vi gör på fredagar.
Sen begav vi oss tillbaka till skolan där vi satte oss i vårat
omklädningsrum och spelade yatzy,
vet inte vem som vann än.
Sophie är seg på att räkna ut det tror jag.

Svenskan var kul,
kollade på Värsta språket :D

Nej hej, nu ska jag gå ut och gå med Hanna,
i det fina vädret som tyck ha försvunnit just för tillfället,
tror nog att solen leker lite körragömma, eller kurra kanske de heter :P
Skitsamma, :D

Ha de bra,
mums nu tittar solen fram lite smått igen :)

Kärlek på er,

Kommentarer
Postat av: anna

haha dvärglite! :)

2008-04-18 @ 15:42:41
URL: http://annaamj.blogg.se
Postat av: Sophie

Tss, inte seg men jag räknar ju inte ut det på 5sek heller, för det var typ så snabbt det gick från att sista hade slagit tärningarna till att alla hade rest sig då blir ju även lilla jag lite stressad

2008-04-18 @ 18:23:55
URL: http://smyhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0