Fin fint och AJJAJJ!

Sophie följde med mig hem efter skolan idag,
men först bar det av till kronis, då jag inhandlade hårfärg.
Sen gick vi vidare till stan, där hon köpte en kjol och en skjorta.
FINT !
Jag köpte vax, varmt vax!
Sen färgade hon mitt hår, tror det blev fint.
Sen har hon vaxat mina ben!!! :O
Fast inte hela!
Nej nej , alldeles för jobbigt, och det gör för ont :/
Men men , nu ska jag äta sen åka till älsklingen
som kommer hem och hälsar på lite i några dagar innan han slutar :)

Sophie är en snäll kompis, även om hon sprutade ner hela mig med vatten nbyss :/ <3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha måste se benen imorron :D

2008-04-08 @ 19:49:12
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0