KLAAAAAADDDDDDDDDDDDD :)

Åh bloggen har ju inte varit som den ska på ett tag så har inte kunnat skrivit.. Men men , :P Ingen nöd på er inte, för de är ju binte så många som läser min lilla söta blogg :(
Men ja :D
Skolan började igår igen, det var jobbigt, kan juinte precis påstå att jag somnade tidigt natten till måndag. Nej nej, låååångt ifrån :)
Men det gick, som det brukar göra. Men har ju hört att man kan dö om man inte sover. Att sömnbrist påverkar ens minne eller nått eller liknande. Det såg jag faktiskt på tven, Jag har faktiskt en sån :O
Är jag inte häftig? :)
Och idag, då var det också skola. Det gick vl bra :) Tisdagar är ingen jobbig dag egentligen.
Hade samhäll, en lärarkandidat hade hand om våran lektion då han pratade om "brott och straff", sen hade vi svenska, redovicade våra böcker som vi har läst. Gick väl inte allt för bra men, det duger :)
Sen lunch, slemmkycklinggryta bjöds det på i "bamban" idag :P
Sen hade vi matematik, är ju sååå jobbigt nu. Sophie och jag har jobbat ut boken så har ju knappt nått att göra. Men idag började vi med de roliga problemlösningarna :D Men vi jobbade inte så mkt på det ändå. Gick ju inte att tänka, vi skrattade mest. Och Hanna fattade inte varför vi var så fnittriga av oss :P
Sen hade vi... köksgenomgång med Stina. Sen slutade vi :D Robbans lektion var inställd :P
Gick hem, åkte till Karlstad med pojkvännen min :)
Blev en tröja, Tuttskärp, dvd-fodralsgrej, penna att skriva på skivorna med, grenuttag (behövligt då jag har 2 normala uttag i mitt rum), två lådor, klädkrokar till sophie :)
Nej nu är jag hemma, Var en mysig eftermiddag i Karlstad med Pojken min <3

Nu bler det duschen, kolla andra avenyn och soooova könt :)


Du föresten sophie, hur ska vi egentligen göra med biljetten till hjo på praktiken? Tror det är försent?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha jo jag tror nästan det, har tänkt på det lite då och då =P Krokarna blev rätt bra. har iaf ngn stans att göra av sakerna =D

2008-04-03 @ 18:55:48
URL: http://smyhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0