Klar.

Äntligen är jag klar.
Så vad har jag hunnit med denna dag?
Jo, suttit vid datorn och skrivit
+skrivit med massa folk på msn,
gjort om min blogg,
gjort om hannas blogg,
ätit korv i bröd,
hittat mina nycklar (fråg mig inte vart de va, gjort ingenting och massa mer :)
+att jag inte har varit ute och gått eller sprungti! Smisk på mig! ocg ryck i örat!!!
Men nu är jag klar.
Ska bara göra en ful framsida.

Har dessutom, med insepration, härmat ANNA.
Böra för att hon är så smart.
Hon hade nämligen i hårinpackning igår kväll i 40min typ.
Och hennes hår var jätte glansigt idag. Så då tänkte jag,
eftersom mitt hår är en kattastrof att jag med skulle testa.
Så jag hade i mitt i lite mer än en timme,
för jag satt ju vid datorn under tiden.
 Men nu snart ska jag sova.
Hungrig som jag är ska jag lägga mig.
Vi borde köpa mer frukt så man kan äta iaf ett litet äpple innan man ska sova.

SOV GOTT! :)
Min rosagröna fina gulprickiga blogg.
Men hannas blev finare, kolla in, http://hhannal.blogg.se/, vet inte hur man gör länk, blev helt konstigt förut iaf .

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack så mkt!! :)

2008-04-30 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0