ny disajn ?

Alltså, jag har tröttnat på den, det va förut, nu vill jag ha en lite mer gladare..
Men jag vet inte om jag kan fixa till den själv?
Men jag ska försöka med den idéen jag fick en dag, men får se hur det slutar..
Det blir i alla fall nån dag då jag inte har så mycket att göra.

Men snart blir det hemfärd,
hem till mamma.
Kommer sakna pappa.
Men ska boka biljetter upp, eller är det ner, eller kanske rakt?
Men i alla fall, till stockholm.
Har tänkt att hälsa på honom där,
det blir kul :)
Gå på stan och bara mysa med honom <3

Har läst ut Belinda Olssons andra bok nu,
"Otrogen på öppen gata", den var mkt bra!
Läste även den fösta: "Gravidchock! Reporter erkänner"
Eller nått liknande hette den.
Båda var i alla fall mycket mycket bra!
Så dom rekomenderar jag att läsa!

Nej nu blir de packa o gosa med pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0