Promenix

Ställde klockan jätte tidigt idag :/
Skulle ut och gå med sara, blev en kort kortis :S
Var ute och gick i 15min bara :O
Men hon sa att hon hade ont i huvudet, så..
blir kanske att gå ut och försöka springa lite efter skolan sen?
Efter jag har städat kanske,
städa ska jag iaf göra, det är visst stökigt här igen.
SKyll er själva, eller dig.
Jag har det binsta rummet i hela lägenheten,
oh stoleken på mitt rum är väl typ.. 12 kvadratmeter..
"Avbokade" även min tid förut, på nätet..
Får se hur de går, tror jag skickade fel :P
HAHA, men får vänta tills imorgon och se, eller sen.
Men nu ska jag iaf går och göra mig lite gröt, det är mumma :)
Inte för att jag brukar bli så mätt på det men det är alltid något :)

Och imorgon kommer Min lilla Putte hem <3
Då ska jag åka till honom och bo där har jag bestämmt mig för! Lite iaf (a'

Nej, frulle+skola väntar, +kanske lite fixillitrix innan så man inte ser ut som ett spöke ;P

PUSS PUSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag hoppas det :)

2008-04-07 @ 08:48:51
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack, vad snäll du är :)

2008-04-07 @ 17:59:32
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0