Bakning i full fart.

Som ni vet så kom Anna hit förut. Vi lagade mat.
Det blev schnitzel,
fullkornsris, kryddig bea-sås, sallad och lite mango-fanta. Det var mycket gott. Och efter maten så började vi att baja.
I början blev det lite flummigt. Vi filmade nämligen och så : )

Vi bakade:
Snabbullar. Typ som vaniljbullar.
Dom blev supergoda! : )



Vi gjorde även chokladsnittar.
Blev också goda såklart : )



Blev ävern hallongrottor : ) Den blev söta och smakade lika så : )



Och till sist, chokladbollar. MUMS! Ni ser ju bara vilket monster det blev av Anna ; )



Nej nu måste jag diska och städa klart mitt rum. För sen ska jag nog baka en satts till med bullar.
Och så kanske jag får fikabesök : ) Hoppas!



Ja ni ser ju hur det ser ut bara i köket. Så nu blir det att flytta tillbaka datorn till mitt rum och sätta på någon håll-igång musik! : )

Hade så gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA " Och efter maten så började vi att baja. "

haha du är så söt :p

HAPPY BIRTHDAY TOOO YOOOOOOOOOOOOOOOOU <3

2008-08-02 @ 13:17:52
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0