Bio, torsdag?

Japp, det kanske blir bio på torsdag med Sophie. Mamma Mia! Vill verkligen se den. Den verkar ju vara så bra. Hörde även med henne om våra män skulle med. Och att Hanna eventuellt ville med.
Kollade även på en film förut som gick på 4an. The wedding date eller något hette den har jag för mig. Ja det gjorde den. Den var bra, men kom på att vi hade sett den en gång tidigare för ett tag sen. Men den var liga bra för det för vi hade glömt bort den nästan.
Någon mer som såg den?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag vet inte när Jimmy kommer hem ritkigt, han vet inte det själv så om han följder med eller ej får vi se men Hanna kan ju alltid vara min stand in man annars =P

2008-08-06 @ 14:45:48
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0