Fy vad hemskt.

Förut gjorde jag mig en smoothie på banan, kiwi, hallon och lite yoghurt och fortsatte läsa i min bok som jag började läsa på jobbet idag. Sen la jag mig oceh vilade lite för jag är så himla trött. Sen kollade jag lite på tv och sen fick jag världens kramp i magen. Kunde inte gå helt upprätat och fy tusan, Det var hemskt.
Nu har det värsta gått över och hoppas på att det inte kommer tillbaka. Ska sätta på mig ett par tajts och en kofta och börja packa. Ska gå till bussen och åka till älsklingen strax. Vill verkligen inte att jag ska få så ont när jag går dit eller sitter på bussen. Det skulle jag verkligen inte orka. Men jag fattar inte varför jag fick så ont? Tror aldrig jag har fått så förut..
Det ska i alla fall bli skönt att åka till min snutt lite. Han ringde förut och hela jag bara längtar efter att vara i hans närvaro. Han är så mysig och jag älskar honom.

Snart har vi varit tillsammans i 2½ år och det är sååå underbart!
Pratade med pappsen igår också och jag ska ju låna hans systemkamera till Grekland men så sa han att jag får låna den ett tag efter det då också för att fota och känna på hur det är. eftersom jag har tänkt mig köpa en. Men det är väl snart slut på rean och den blir asssdyyyyr! Den som lever får se som jag brukar säga. Men nu ska jag försöka klä på mig lite mer än en lång t-shirt och börja packa.

Puss puss, kanske uppdaterar från älsklingen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0