God natt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läa en bok och dricka grönt te.
Det ska bli mysigt. Att bara njuta och ta det lugnt.
Som förut när jag var ute och åkte inlines och det började regna. Jag stannade upp och bara kollade upp mot himlen och sträckte ut armarna och bara va. Jag struntade i hur blöt jag blev eller att folk kollade på mig. Det där var livet!



Imorgon ska jag möta Hanna vid skolan klockan 8. Då ska vi ut på en morgonpromenad. Och till frukost imorgon blir det en äpple och kanel smoothie. Till lunch på jobbet blir det en kycklingsallad med kanske lite mangoray dressing eller vinergrette, får se hur jag gör. Blir så torrt utan något till. Och till middag blir det någon lyxig mat tror jag. Ska på avsmutning med jobbet. Så ingen nyttig middag inte, nej nej. Men det får gå. Ska ju trotts allt gå ca en timme p¨å morgonen och sen 30 minuter efter jobbet. + att jag cyklart till och från som tar kanske 40min sammanlagt.
Men nu blir de mys! :)

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Emma

Bilden såg verkligen mysig ut :)

2008-08-12 @ 00:31:59
URL: http://emmaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0