Igår, idag och ikväll.

Känner att jag har uppdaterat dåligt här. Jag jobbar, jobbar och jobbar.
Kom och fika hos mig så jag får något att göra, typ.
Annars var jag på skumparty igår, fy satan vad kul det var!
Dansade och bara hade skoj!
Oj oj oj, de vill jag göra om!
+ att jag var där med de underbaraste.
Annars är jag trött, trött och trött och vill sova och längtar till hösten.
Skolan börjar om, 3 dagar, kanske. Om jag räknar rätt.
Vi ska utomlands mitt i våran apu.
hur kommer det gå?
Bra hoppas jag eftersomvåran resa redan är bokad.
Och inte i hela livet tänker jag avboka den! Ta mig i armhålan typ.

Men nu ska jag nog hoppa i pjamasen och lägga mig!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0