igår och idag.

Glömde skriva hur jag åt och rörde på mig igår, så här kommer det : )
Till frukost åt jag en god banan och björnbärssmoothie på lättmjölk, så det blev mer som en milkshake. Men god blev den. Provade även att mixa ner lite müsli i en liten del av den men det blev inge vidare gott.

Igår
Frukost: Banan och björnbärsilkshake/smoothie.
Lunch: Kycklingsallad, igen ; )
Middag: Stuvademakaroner och stekt fläsk och massa grönsaker.

Motion:
Sprang/joggade ca 2,5km och gick 2,5km. Såg en älg och en ekorre under tiden också som jag kollade på :D
Cyklade till och från jobbet som vanligt. Visst räknas det som motion? ;P

Idag:
Frukot: Havregrynsgröt med rivet äpple och kanel på och grönt te.
Mellanmål: Ett äpple.
Lunch: Kycklingsallad idag igen ;$
Mellanmål: Hallon och persika smoothie.
Middag: Potatis och hel ugnsstekt kotlett och lite sås och grönsaker.

Motion:
Idag har jag inte rört så mycket på mig. Det har regnat så så har varit ute så lite som möjligt : ) Tyvärr. Men imorgon blir det att skaka rumpa! De gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0