Bla bla bla blaaaaa.

Har egentligen ingen lust att skirva. Det är en känsla som susar runt inom mig. En liten känsla som jag knappt kan beskriva. En liten del av oro, blandad med lite rädsla. Jag vet faktiskt inte. Och jag vet inte heller vart denna känsla kommer ifrån. Jag kanske bara är trött?
Blev frukost framför tven i morse med älsklingen, far och hans fru. Vi kollade på den nya Arn filmen. Vi såg den första igår kväll eftersom älsklingen och jag inte hade sett dom. Dom båda var faktiskt ganska så bra.
Och så fick jag en liten överaskning av underbaraste igår. Han är för bra! Ibland så vet han, eller oftast, hur han ska göra för att få mig glad. Men ibland så är jag ganska sur och tvär av mig. Och då måste man få låta det rinna av sig och det måste få ta sin tid. Inget tjat eller liknande, det gör det bara värre.

Jag vill ha framtiden nu. Jag vill ha jobb. Jag vill ha boende. Jag vill leva med dig! Du vet allt jag vill ha! Och jag vet att du kan ge mig det. Jag vet att vi kan få ett underbart liv tillsammans!

Nej nu ska jag se om vi ska boka biljett hem. Eller om jag kanske ska kolla film eller hjälpa till att laga mat. Det återstår att se.
Ska även bestämma mig för när jag ska åka till bästaste i Dalarna. Du är för söt med magen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0