En ny dag.

God morgon gott folk!
Vaknade för ungefär en timme sen, usch! Hemskt att gå upp så här tidigt på ett lov. Jag brände ut en film, pineapple express, ska ta med den till pappa så vi har något att sysselsätta oss med där nere under de dagarna vi är där :D
Annars så har jag försökt att hitta några örhängen, men jag hittar dom inte, har ingen aning om vart de kan vara, är i alla fall två par som jag inte hittar : (
Nej nu ska jag ruska liv i Patric som har somnat om ett antal gånger. Nu blir de frukost och fix av det sista sen åker vi till pappaaaaaaaa! :D

Puss så hörs vi nån dag! Annars hoppas jag att ni får ett toppen nyår!

Kommentarer
Postat av: Anna

vi ska fika kl 3, om du hinner? :$ eller när åker du? :O möhö

2008-12-30 @ 10:37:28
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0