Jul jul, stråååålande jul.

Nu ska jag och älsklingen gå till julmarknaden som är denna helg. Ska bli mysigt. Gå han i hand dit bort och massa underbara människor som är där och massa julstämning. Underbart!

Ingen bild på kanske min blivande balklännig? Jooo de klart att jag har det! Annars skulle jag strypa mig själv! Hade gärna tagit med mig den hem på en gång. Men det behövdes tänkas lite på. Den kostade pengar osv. Men jag hoppas det blir den. Och det kanske kommer in en liten bild på den i framtiden. Fanns bara en kvar av den på den affären jag var på. Lyllos mig. Kanske finns chans att ingen där hemma har en liknande.

Nej nu ska jag platta klart håret och älsklingen har satt på julmusig. MYYSSS!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0