Julklappsinslagningstävling.

Nu ska jag sätta på lite julmusik och slå in mina inhandlade julklappar. Har inte så jätte många till att köpa till, så det känns skönt att inte ha så många kvar att handla till.

Annars då, jo då. Känner att en sak har helt plötsligt knuffats över på mig! Varför? När jag har tid och hit och dit... !!! Har du hört av dig till mig, hur många gånger under de senaste månaderna? Jag känner bara mer och mer att jag kan lika gärna klara mig utan dig. Förra veckan var ganska krig, och denna vecka också. Hade prov i tisdags som det gick hyffsat bra på. Så nu kan ni ringa mig om ni vill ha någon liten drink blandad. Men jag kan bara erbjuda ett begränsat antal.
Och sen efter i tisdags har jag väl inte haft så mycket för mig.. Men vi har haft julbord i torsdags kväll i skolan som jag har nämt. Och igår var jag upptagen med massa skoj och idag ska jag försöka få tag på J och E.
Men jag tycker det inte är rätt att du sköv över allt på mig! Fy tusan.
Nej jag ska inte skriva mer. Allt blir ju bara fel när jag skirver det. Jag tänker ju inte på vad jag skriver.

Puss hej, 8 dagar kvar nuuuuuuu! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0