Körkort i hygien?

Denna dag har faktiskt varit ganska så kul. Har hittat på små rim till Sophies julklappar, med Sophie, hon ville ha lite hjälp. Jag är ju så duktig på att komma på rim menar jag. Jag var i alla fall seriös :D
Annars så hade vi ett litet prov, ett oförberett, i hygien. Man skulle svara om det var sant eller falskt. Var inte fullt så jätte enkelt.
Sen hade vi våran sista barkunskaps-lektion idag. Snyft! På den blandade vi en Long Island Ice Tea-drink och massa kaffedrinkar som inte var så jätte goda. Och så fick vi börja öva på att kasta eller liknande med flaskor som vi ska göra mer till våren i kursen servering f. Ska du inte ha den nu så Hanna när de va så kul?
Så nu har jag med mig en liten väl tejpad flaska hem som jag ska umgås med ibland när jag har tråkigt : )
Tråkigt egentligen att vi inte har någon mer barkunskap eller barteknig som de heter. Men jag tror att nästa kurs kommer bli lika kul : )



kulle vara kul att testa på bartenderyrket någon gång i livet.
Hoppas att våran vilja slår igenom Annis! Vore ju sååå fränt!!

Kommentarer
Postat av: anniss

ååå jaaa, det skulle va så jäkla kul! :D tänk att åka utomlands och jobba, de är ju drömmen : )

2008-12-17 @ 18:45:38
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anniss

haha joo, vad jag har hört så räcker det nästan med att bara kunna svenska ;) :p men jag kan lära dig engelska om vi åker:D haha

2008-12-17 @ 20:07:59
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

hihi ja vet inte, de är ju jätte svårt att bestämma! de är ju bra att kunna men vet inte om jag orkar :p åå, bestäm åt mig :D haha <3 <3

2008-12-18 @ 13:19:07
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0