Jacob :D

Idag är det alla hjärtans dag , men även annas födelsedag :D
Hon fyller 18 år, GRATTIS på henne <3
I skolan förut ringde de en "kvinna" från en blomsteraffär o frågade när ja skulle komma hem för de hade blommor till mig.
Redan då fattadejag att de va från Patric :)
Ah skyndade mig hem för skulle till stan sen till Hanna o Sophie , men de kom aldrig ,
men sen kom de o gud så fina blommorna va ! <3
Hade även fått ett kort hem hit från honom !
Så himla sött ! <3<3
Köpte även kläder på stan och nu är jag fattig :(

Måste tacka Jacob också för han fixade den är som de står Sofia's på där uppe!
Hjärta på honom ! <3

Rolig dag annars idag, Kalle och Sebastian är såå knäppa !
Men jag tycker om dom för det :D


Älskar dig Patric!! <3
Imorgon ses vi, det ska bli så mysigt! <3

Kommentarer
Postat av: Jsan

Sofia :D

2008-02-16 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0